2021-09-06 06:06Blogginlägg

Mest klickade objekt under augusti månad

Vilka är de mest klickade annonserna under augusti? Varje månad publiceras hundratals annonser på Objektvision.se och det är alltid lika spännande att se vilka annonser som fått mest uppmärksamhet. Här är de lokaler och fastigheter som fått flest klick!

Lediga lokaler - Topp 3 mest klickade

1. Storgatan 29, Centrum, Vimmerby

I ett centralt läge på Storgatan i Vimmerby finner vi denna totalrenoverade premiumlägenhet om 152 kvm. Högt i tak, två toaletter, braskamin och en fantastisk takterrass lockade många spekulanter. Bara se på det trevliga köket som väntar på det vinnande budet.

2. Borgmästargatan 4A, Södermalm, Stockholm

Mitt på Södermalm, ett stenkast från Vitabergsparken, ligger denna cafélokal om 58 kvm. Med stora, ljusa glaspartier, högt i tak och en härlig uteservering finns det stora möjligheter att få nöjda kunder. Förutom den höga mysfaktorn finns goda serveringsytor och ett välutrustat kök. Att lokalen fick många klick förvånar nog ingen.

3. Blekingegatan 36, Södermalm, Stockholm

På Blekingegatan på Södermalm hittar vi denna häftiga cafélokal, med en öppen och luftig planlösning. Lokalen på 58 kvm, som är nyligen renoverad, ger en industriell känsla i svart, vitt och tegel.

Lediga fastigheter - Topp 3 mest klickade

1. Moshult 207, Emmaboda

Den mest klickade fastigheten under augusti månad är Moshult 1:27 belägen i Emmaboda. Fastigheten består av ett bostadshus och ett uthus som antingen kan flyttas eller nedmonteras för att ta tillvarata på byggnadsdelar. Det ska bli mycket spännande att se vad den nya ägaren kommer att göra med fastigheten.

2. Lerumsvägen 25, Olofstorp

Lerumsvägen 25 i Olofstorp hittar vi en en hyresfastighet bestående av fem lägenhet, två lokaler och fem parkeringsplatser. Närheten till Göteborg och stora utvecklingsmöjligheter bidrog nog till att fastigheten fick många klick.

3. Sturegatan 12, Eskilstuna

Den tredje mest klickade fastigheten under augusti är en bostadsfastighet belägen ett stenkast från Eskilstunaån. Fastigheten är i gott skick och består av åtta lägenheter och fem lokaler om totalt 437 kvm.