Den 20 september släpper vi en ny portal som ska göra arbetet med att skapa och följa upp sin annonsering ännu effektivare. Här är några av funktionerna som låter dig som annonsör ta ett krafttag kring din annonsering.
Vårt smarta system ger varje annons ett betyg och baserat på det ges automatiskt tips om hur annonsen kan förbättras. Genom att betygsätta bland annat mängden text, om du angett hyresbelopp och antalet objektbilder får du som annonsör koll på hur du kan maximera effekten av dina annonser.
Genom funktionen "besökare" får du som annonsör reda på vilka företag som varit inne och tittat på dina annonser. Nu kan du agera proaktivt och hjälpa dessa företag att hitta nästa lokal genom dig.
Med den nya funktionaliteten kan vi även titta på hur olika annonser presterar. Det går exempelvis att få reda på om en annons presterar sämre än genomsnittet när vi tittar på annonser av liknande typ och storlek. Utifrån den informationen får du som annonsör en indikation på vilken förbättringspotential specifika annonser har.
I den nya portalen tillhandahåller vi även information om vilka andra av dina annonser som redan besökts av en användare och är favoritmarkerade. Med den insikten kan du enklare guida intresserade till rätt typ av objekt.
Från och med nu tillhandahåller vi även ett CRM-system som gör det möjligt att följa prospekts och kunder genom hela kundcykeln. Med all information samlad kan du effektivisera annonserna och enklare ta hand om alla leads.
Överlag innebär förändringarna i portalen att du som annonsör får nya verktyg att skapa annonser som mer effektivt når ut till alla annonsörer.
“Vi vill helt enkelt bidra till snabbare och bättre affärer på Sveriges största lokalmarknad,” säger Peter Bergström, vd på Objektvision.
Sedan 1998 har Objektvision.se varit Sveriges ledande marknadsplats för lediga lokaler, kommersiella fastigheter, mark och företag till salu. Objektvision.se marknadsför Sveriges utbud av kommersiella objekt och har cirka 55 000 unika besökare varje vecka. Objektvision hyr eller säljer inte några egna objekt, utan är den oberoende länken mellan annonsör och sökande.