2022-04-20 07:00Pressmeddelande

Ny rapport: Intresseanmälningar för lokaler skjuter i höjden på Objektvision

Intresseanmälningar för lokaler ökar med hela 26 procent på Objektvision.Intresseanmälningar för lokaler ökar med hela 26 procent på Objektvision.

En ny rapport från sökmotorföretaget Pineberry visar att Objektvision det senaste kvartalet ökar sitt försprång som den ledande marknadsplatsen för kommersiella fastigheter och lokaler i Sverige.

“Att vara den ledande marknadsplatsen, som också har störst andel sökningar på Google inom kommersiella fastigheter och lokaler, har alltid varit vårt fokus. Därför arbetar vi dedikerat med att ligga högt upp i sökresultaten, så att alla som letar efter en lokal hamnar hos oss,” säger Peter Bergström, VD på Objektvision.

Bara under årets första kvartal har det skickats 26 procent fler intresseanmälningar jämfört med förra året. En tydlig indikation på att Objektvision fortsätter att växa och att efterfrågan på lokaler ökar.

Enligt rankingen är Objektvision fortsatt i topp för de sökord som är mest relevanta för kommersiella fastigheter och lokaler.

“Statistiken visar att Objektvision har en stark och ledande position på Google. Det är roligt att få jobba med ett bolag som satsar så mycket på att hela tiden vara i framkant,” säger ​​Jonatan Bodin, SEO-expert på Pineberry.