2019-09-09 12:46Pressmeddelande

Välkommen till nya Objektvision.se!

Nu förbättras Sveriges största marknadsplats för kommersiella lokaler och fastigheter. Nya Objektvision.se har förutom en ny design även ett antal förändringar som är gjorda med användarna och annonsörerna i fokus.

– I dagens digitala samhälle måste kunden alltid stå i fokus. Som marknadsledande är det därför viktigt att vi hela tiden fortsätter att utvecklas för att göra användarupplevelsen så bra som möjligt för både våra annonsörer och användare, säger Peter Bergström, VD på Objektvision.

Idén bakom Objektvisions nya utseende och funktionalitet har varit att skapa ett verktyg som på ett enklare, smartare och mer användarvänligt sätt kan möta kraven från dagens användare och annonsörer. Nya stödfunktioner och tredjepartskopplingar gör att annonsören och intressenten snabbare finner rätt matchning. Förändringarna kommer att introduceras stegvis under hösten, med start i dag.

– Våra användare kommer att märka av de förbättrade kartfunktionerna och mer inspirerande innehåll i form av bland annat drönarvyer. Vi har även adderat olika stödfunktioner som underlättar sökprocessen, säger Adam Rooth, produktchef på Objektvision.

Med ett enklare och tydligare publiceringsverktyg får annonsörerna ett lättare jobb att snabbt och enkelt hitta nya intressenter. Och för den som letar efter objekt kommer en markant ökad användarvänlighet på hemsidan göra resan snabbare och mer inspirerande.

– Som annonsör är en av många förändringar att du automatiskt får mycket mer information om den som letar objekt via en koppling till AllaBolag som hämtar företagsuppgifter. Det gör att du sparar tid och snabbare kan hitta rätt kandidat för ditt objekt, säger Adam Rooth.

Nyheter för den som annonserar på Objektvision.se:

1. Mer information om den som söker objekt

2. Enklare, smartare och mer användarvänlig design

3. Helt ny annonsörsportal

4. Automatiska drönarvyer på merparten av annonserna

5. Mer inbjudande objektsbeskrivning med tydligare intresseanmälan

Nyheter för den som letar objekt på Objektvision.se:

1. Bättre funktioner i inloggat läge. Du kan t.ex. jämföra flera annonser samtidigt

2. Förenklat att skapa konto med hjälp av till exempel Facebook-inlogg

3. Markant ökad användarvänlighet

4. Förbättrade kartfunktioner

5. Smidigt och lätt att skicka intresseanmälningar med automatisk hämtning av uppgifter från AllaBolag.

Objektvision.se är en heltäckande och oberoende marknadsplats för företag som söker och erbjuder lediga lokaler och kommersiella fastigheter i Sverige. Sedan 1998 har vi hjälpt dig som söker lediga lokaler, fastigheter, företag och mark att snabbt och enkelt hitta rätt objekt. Enligt den officiella mätplatsen för svenska sajter, KIA-index, har objektvision.se ungefär 47 000 unika besökare varje vecka. Vår marknadsplats innehåller just nu över 13 000 annonser från fler än 1 500 olika fastighetsägare, förvaltare och förmedlare. Vi hyr eller säljer inte några egna objekt, utan är den oberoende länken mellan annonsör och sökande.