2022-03-08 09:00Blogginlägg

Mest klickade objekt under februari månad

Alstaviksvägen

Varje månad publiceras hundratals annonser på Objektvision.se och det är alltid lika spännande att se vilka annonser som fått mest uppmärksamhet. Här är de lokaler, fastigheter och markområden som fått flest klick under februari!

Lediga lokaler - topp 3 mest klickade

1. Alstaviksvägen 3, Långholmen, Stockholm

Alstaviksvägen

Den mest klickade lokalen i februari ligger på idylliska Långholmen i Stockholm. Med en stor och öppen planlösning samt en takhöjd på hela 6 meter är denna lokal något extra. Bra kommunikationer, fina omgivningar och nära till allt som Hornstull har att erbjuda.

2. Bråddgatan 7, Norrköping

Bråddgatan 7 i Norrköping finner vi ett inflyttningsklart kontor på 167 kvm. Lokalen har en öppen planlösning och gott om samtalsrum, tysta samtalsbås samt konferensrum. Här får du möjlighet att arbeta i en ljus och modern lokal med vacker utsikt över Motala ström.

3. Mosebacke torg 16, Stockholm

Mitt på Mosebacke torg finner vi denna ljusa lokal om 100 kvm. Lokalen har 5 meter i takhöjd och kan anpassas efter din verksamhet. Med ett av Södermalms bästa lägen är det lätt att förstå varför denna annons lockat till intresse!

Lediga fastigheter - topp 3 mest klickade

1. Kvarnskogsvägen 2, Dals Långed

I Dals Långed finner du detta hyreshus med totalt sex lägenheter, fördelat på två plan. En perfekt investering för dig som vill ta dig an en totalrenovering. Fastigheten ligger vackert belägen intill sjön Råvarpen.

2. Molinsgatan 3, Lilla Edet

Molinsgatan

En av de mest klickade annonserna under februari månad är denna fastighet med centralt läge i Lilla Edet. Fastigheten består av 12 hyreslägenheter, två stora lokaler samt åtta parkeringsplatser. Här finns goda möjligheter för dig som vill investera i ett större projekt.

3. Friggagatan 27, Göteborg

Friggagatan Göteborg

På tredje plats hittar vi två vackra fastigheter med ett fantastiskt läge i centrala Göteborg. Fastigheterna omfattar hela 30 lägenheter och tre lokaler. Bland annat innehåller en av fastigheterna en råvind om 400 m2.

Mark till salu - topp 3 mest klickade objekt

1. Lagervägen 36, Skogås

Om du letar efter ett nytt projekt och är kreativ kan den här tomten i Skogås vara för dig. Här finns det bra möjligheter att pendla från centrala Stockholm så att du kan ha koll på din framtida verksamhet. Men det gäller att tag i drömmarna för det är många som redan tittat på annonsen.

2. Verkstadsgatan 1, Ängelholm

Verkstadsgatan

I Ängelholm finns det möjlighet att förvärva en byggnationsklar hörntomt om 4.144 kvm med attraktivt och lättillgängligt läge. På tomten finns en fastighet avsedd för verksamhet och goda exponeringsmöjligheter längs med Klippanvägen.

3. Gallaredsvägen, Halmstad

Gallaredsvägen

Söder om Halmstad och endast 700 meter från havsstranden finns detta natursköna område med totalt 10 Ha detaljplanerad mark. Med ett fantastiskt läge, vackra omgivningar och friluftsmöjligheter kan vi förstå att denna annons fick många besök.

Vill du se dina egna annonser här på månadens topplista? Då ska du läsa våra tips om hur du skriver en säljande annons!