2021-04-15 07:00Blogginlägg

Mest klickade objekt under mars månad

Varje månad publiceras hundratals annonser på Objektvision.se och det är alltid lika spännande att se vilka annonser som uppmärksammas mest. Här är månadens hetaste lokaler och fastigheter.

Lediga lokaler - Topp 3 mest klickade objekt

1.Von Utfallsgatan 1, Gamlestaden i Göteborg
Högst upp på listan hittar vi en ljus och fräsch lokal i Lokomotivet med fönster i fyra väderstreck. Lokalen som ligger i Gamlestaden, Göteborg lockar med en industriell känsla. Rör i taket och stora fläkttrummor bidrar till ett intressant kontorslandskap.

2. Fittjavägen 23, Norsborg i Stockholm
I Stockholmsförorten Norsborg har en skinande ren bilhall med egen biltvätt fått stor uppmärksamhet. Spännande möjligheter att inte bara sälja utan också polera bilar i den helkaklade biltvätten på markplan.

3. Blommensbergsvägen 23, Aspudden i Stockholm
Butikslokal med stora skyltfönster i Aspudden inspirerar till oanade möjligheter. Varför inte öppna en blomsterhandel eller en delikatessbutik? Ska bli spännande att se vad det blir för verksamhet i lokalen.

Fastigheter till salu - Topp 3 mest klickade objekt

1. Solskensvägen 8, Varamon i Motala
Restaurang Sjövik i Motala fick många entreprenörer att klicka på objektet och ta sig en funderare. Med restaurang, bar och stora uteserveringar erbjuder fastigheten ett sjönära läge för sin nya ägare.

2. Strandvägen 4, Hamnen
i Askersund
Gamla Varmbadhuset i Askersund ska läggas ut till försäljning och det fångade mångas intresse. Här finns möjlighet att öppna upp kontor, gym, butik, restaurang eller annan spännande verksamhet.

3. Sockenvägen 536, Enskede i Stockholm
Ett kort stenkast från Skogskyrkogården i Stockholm ligger den här bostadsfastigheten som fick många klick under mars månad. Fastigheten från 30-talet rymmer fem lägenheter och butikslokaler. Hyr ut, gör om eller behåll fastigheten som den är.

Vill du se dina egna annonser här på månadens topplista? Då ska du läsa våra tips om hur du skriver en säljande annons!

Följ månadens mest klickade objekt
Varje månad skickar vi ut ett nyhetsbrev med månadens mest klickade objekt. Registrera dig för nyhetsbrevet här!

Följ utvecklingen med Objektvision Insights

Med vår marknadsrapport Objektvision Insights kan du enkelt följa utbud och efterfrågan på lokalmarknaden. Rapporten innehåller unik data från Objektvision.se och ger dig viktiga insikter om kontor, butiker, industrier/verkstäder och lager/logistik.