2021-12-09 09:30Blogginlägg

Mest klickade objekt under november månad

Vilka är de mest klickade annonserna under november? Varje månad publiceras hundratals annonser på Objektvision.se och det är alltid lika spännande att se vilka annonser som fått mest uppmärksamhet. Här är de lokaler, fastigheter och markområden som fått flest klick!

Lediga lokaler - Topp 3 mest klickade

1. Burspråksvägen 6, Johanneshov, Stockholm

Fem minuters promenad från Globen ligger Burspråksvägen 6, som också är månadens mest klickade lokal. Nyrenoverad och med öppen yta är den perfekt för att driva en butik, ha som kontor eller skapa en coworking space. Lokalen har stora fönster, eget kök samt ett lagerutrymme en trappa ner. Härifrån tar du dig snabbt till allt som finns på söder, vilket kan förklara varför den varit så populär.

2. Ucklumsvägen 2B, Stenungsund

Ucklumsvägen 2B i Stenungsund finner vi en lager/verkstadsbyggnad på totalt 600 kvm. Lokalen har gissningsvis fått mycket uppmärksamhet tack vare den häftiga konstruktionen och dess perfekta läge precis intill E6:ans av- och påfart.

3. Drottninggatan 69, Stockholm

Hörnlokalen på självaste Drottninggatan i Stockholm har ett suveränt läge då gatan konstant trafikeras av både bilar och fotgängare. Den stilrena lokalen ligger nära till allt du kan tänka dig. Det är inte ofta så här centralt belägna lokaler är tillgängliga.

Lediga fastigheter - Topp 3 mest klickade

1. Ostermansgatan, Skillinge

Den mest klickade fastigheten under november månad är Skillinge varv som består utav tre fastigheter med en total tomtyta om ca 8 345 kvm. En perfekt investering för båtintresserade. Här kan du jobba med en vacker utsikt och vindarna från havet alla dagar i veckan. När det är dags för lunch finns det flera restauranger och ett fiskrökeri i närheten.

2. Milstensvägen 3, Landvetter

Milstensvägen 3 i Landvetter är ett fantastiskt ställe för den bilintresserade som vill bedriva bilförsäljning och erbjuda service av motorfordon. Den stora lokalen på 550 kvm ligger perfekt beläget med tiotusentals bilar som passerar varje dag.

3. S:t Persgatan 19D, Uppsala

I centrala Uppsala hittar vi en riktig investeringsmöjlighet. Här finns 38 st lägenheter med en sammanlagd boarea om 2067 kvm redo för uthyrning. För intresserade med storslagna planer kan det här vara årets kap.

Mark till salu - Topp 3 mest klickade objekt

1. Hjälsta Bälsunda, Bålsta, Örsundsbro

I Örsundsbro, Bålsta finns det gott om utrymme för den som vill odla eller ha betesdjur. Marken utgörs av 3 ha skog, 4 ha åker/betesmark och 2 ha övrig mark. Det finns även ett förhandsbesked om att bygga en bostad. Det vackra naturområdet och fantastiska läget har lett till att marken blivit den mest klickade under november månad.

2. Lagervägen 36, Skogås

Om du letar efter ett nytt projekt och är kreativ kan den här tomten i Skogås vara för dig. Här finns det bra möjligheter att pendla från centrala Stockholm så att du kan ha koll på din framtida verksamhet. Men det gäller att tag i drömmarna nu för det är många som redan tittat på annonsen.

3. Vitsåvägen 15, Västerhaninge

En stor och fin industritomt i Västerhaninge dyker upp i månadens topplista. Här kan du njuta av naturen och de fina skogsområden på förmiddagen och snabbt åka in till Stockholm City på eftermiddagen. Den totala arean som sträcker sig 3959 kvm ger dig som ny markägare utrymme att tänka ännu större än du kanske redan planerat.

Vill du se dina egna annonser här på månadens topplista? Då ska du läsa våra tips om hur du skriver en säljande annons!