2021-11-04 13:38Blogginlägg

Mest klickade objekt under oktober månad

Vilka är de mest klickade annonserna under oktober? Varje månad publiceras hundratals annonser på Objektvision.se och det är alltid lika spännande att se vilka annonser som fått mest uppmärksamhet. Här är de lokaler, fastigheter och markområden som fått flest klick!

Lediga lokaler - Topp 3 mest klickade

1. Renstiernas Gata 21, Södermalm, Stockholm

Mitt i trendiga SoFo finner du månadens mest klickade objekt. När man ser lokalen förstår man också varför den är så populär. Fördelad på två rum, nära till allt och med en mysig innergård är lokalen verkligen ett kap för dig som vill starta en ny verksamhet. Slå upp dörrarna och känn dig hemma på Söder!

2. Hornsgatan 44C, Södermalm, Stockholm

För andra månaden i rad är den här oasen på Söder en av de mest klickade objekten. Fastigheten har stora och öppna ytor, kök, matplats samt WC med dusch. Med sin höga takhöjd och vitrappade kakelugn är det inte konstigt att många valt att spana den här pärlan mitt i city. Annonsen är avpublicerad.

3. Kungsholmstorg 6, Stockholm

Den här stilrena och fräscha lokalen har stor potential. Lokalen har ett fantastiskt läge nära Norr Mälarstrand med flera mysiga butiker och restauranger i närheten. Med stora fönster släpps det in gott om ljus i det öppna utrymmet som lysera upp detaljerna från sekelskiftet. Dessutom är det promenadavstånd till både buss och tunnelbana.

Lediga fastigheter - Topp 3 mest klickade

1. Barrstigen 46, Bromma, Stockholm

Mellan Abrahamsberg och Lillsjön finner vi detta ståtliga objekt med herrgårdskänsla. Den unika 3-plans-fastigheten var byggd på mitten av 1800-talet och är idag lika häftig som då. Samla ihop föreningen, renovera och njut av den här spektakulära fastigheten. Annonsen är avpublicerad.

2. Klaragatan 3 A & B, Norra Sofielund, Malmö

Spekulanter med gott om tid och en passion för renovering måste ha klickat på den här fastigheten. Visioner, planer och framtida drömmar enar nog dem alla. Totalt finns sju lägenheter, uppdelat i två tegelbyggnader om 347 kvm. Läget erbjuder dessutom goda kommunikationer till centrala Malmö. Ordet “potential” omfamnar det här objektet.

3. Hallegatan 4, Brämaregården, Göteborg

I Brämaregården, Göteborg hittar vi två fastigheter som erbjuder gott om utrymme. I den ena fastigheten finns fyra lägenheter samt en lokal och i den andra finns det möjlighet att ha ytterligare fyra lägenheter. Totalytan, som är hela 581 kvm, omringas av härlig grönska. Det här objektet kan bara bli riktigt bra, när allt är färdigställt.

Mark till salu - Topp 3 mest klickade objekt

1. Bergsjödalen 41, Bergsjödalen, Göteborg

I Bergsjödalen finner du denna industritomt om ca 4 529 kvm. Det centrala läget i Göteborg innebär goda kommunikationsmöjligheter, vilket säkerligen också förklarar varför markobjektet är månadens mest klickade. Du tar dig snabbt till både E20 och väg 190. Men varför ha så bråttom när du kan luta dig tillbaka, omringad av Göteborgs vackra natur.

2. Banehagsgatan 12, Klippan, Göteborg

I det vackra området Klippan finns fastigheten Majorna 164:5 och mark om hela 6 311 kvm. För den ambitiösa finns det utrymme att bygga upp till 2 000 kvm kontor. Lägg till den fantastiska utsikten över hamninloppet så ser du varför Banehagsgatan 12 fått så många klick under oktober månad. Det ligger dessutom ett Crossfit-gym i närheten, om man nu har energi över efter allt byggande.

3. Botkyrka, Botkyrka kommun, Botkyrka

Botkyrka blir allt mer populärt bland både privatpersoner och företag. Det förklarar också varför just denna annons ligger på vår topp tre lista. Nära till E4an, tre flygplatser, flera hamnar samt T-bana och pendeltåg. Vad mer behöver man? Här finns utrymme att växa och verkligen etablera sin verksamhet.

Vill du se dina egna annonser här på månadens topplista? Då ska du läsa våra tips om hur du skriver en säljande annons!