2021-10-04 12:13Blogginlägg

Mest klickade objekt under september månad

Vilka är de mest klickade annonserna under september? Varje månad publiceras hundratals annonser på Objektvision.se och det är alltid lika spännande att se vilka annonser som fått mest uppmärksamhet. Här är de lokaler, fastigheter och tomter som fått flest klick!

Lediga lokaler - Topp 3 mest klickade objekt

Klara norra kyrkogata 20, Stockholm

Ett stenkast från Centralstationen i Stockholm ligger denna totalrenoverade kontorslokal som under september lockat flest besökare. Med en stor öppen yta, angränsande konferensrum, pentry och två toaletter är den utmärkt för att skapa en trivsam kontorsmiljö för såväl det nystartade bolaget som det mindre bolaget med behov av ett premiumplacerat kontor i huvudstaden.

Hornsgatan 44C, Stockholm

Mitt på det bultande Söder hittar du denna oas med både stora, öppna ytor och mindre rum, kök, matplats och WC med dusch. Med sin höga takhöjd och vitrappade kakelugn är det inte konstigt att många valt att spana in denna lilla pärla mitt i city. Lokalens tre våningar samt egna innergård erbjuder stora möjligheter för många olika typer av verksamheter.

Olof Palmes gata 20, Stockholm

På Olof Palmes gata 20 finner du denna stora kontorslokal där en omfattande totalrenovering inom kort kommer att vara färdig. De öppna ytorna är perfekta för både kreativa byråer och företag med behov av showroom eller mindre butiksyta i kombination med kontorsplatser. Med bara 200 meter till Hötorgets tunnelbanestation och ett pulserande liv runt omkring är det lätt att förstå lokalens tjusningskraft.

Fastigheter till salu - Topp 3 mest klickade objekt

Thomsons väg 50, Malmö

En bit öster om centrala Malmö finns denna stora hyresfastighet om 79 lägenheter som lockat många spekulanter. Fastigheten har nio våningar plus källarplan och lägenheterna nås via fyra entréer, som samtliga har portkod och hissar som når alla våningsplan. Då den säljs på exekutiv auktion från Kronofogden är taxeringsvärdet högre än försäljningspriset, något som kan innebära ett riktigt klipp för en slipad hyresvärd.

Idrottsgatan 45, Limhamn

På Idrottsgatan 45, i centrala Limhamn, ligger denna charmiga hyresfastighet från 1906. Huset har fem lägenheter, varav fyra är uthyrda i nuläget. Lägenheterna är allt från mindre ettor till en stor sexrumslägenhet med två balkonger. Med sina 350 kvm boarea och 450+ kvm tomt med uteplats, parkering och cykelförråd är det föga förvånande att så många funnit den intressant.

Hjorthornsgatan 23, Helsingborg

I södra delen av Helsingborg finns denna mindre hyresfastighet från 1930 med fyra lägenheter och en uppvärmd lokal på 34 kvm. Många fann denna pärla nära färjeläget i Helsingborg mycket intressant, och det vore förvånande om den finns tillgänglig så länge till.

Mark till salu - Topp 3 mest klickade objekt

Ågestavägen 101, Stockholm

I Huddinge, söder om Stockholm, finns denna industritomt med lagakraftvunnen detaljplan som medger fastigheter på 9 m i höjd på totalt 3.000 av tomtens 13.528 kvm. Tomten är godkänd för ett stort antal verksamheter, vilket erbjuder stora möjligheter för den som vill dra nytta av närheten till centrala Stockholm och goda kommunikation på både E4/E20, Huddingevägen, Magelungsvägen och Nynäsvägen.

Celsiusgatan 42, Malmö

Trafikverkets tomt på ca 2.500 kvm strax öster om Malmö city lockade ett stort antal intressenter. Tomten ligger i närheten av järnvägen och erbjuder stora möjligheter för många olika typer av verksamheter. Tomten har idag en arrendator, som bedrivit verksamhet där under många år, och den nya ägaren får ta ställning till vilken typ av verksamhet som ska bedrivas där fortsättningsvis.

Albybergsringen 101, Stockholm

I populära Albybergs företagspark säljs nu mark om 20.000 kvm med goda skyltmöjligheter mot väg 73 /Nynäsvägen. I närheten finns grönområden och industrier i en tilltalande mix, och inom kort kommer både nya restauranger och padelcenter att etableras. Det är med andra ord en mycket attraktiv tomt med många möjligheter.

Vill du se dina egna annonser här på månadens topplista? Då ska du läsa våra tips om hur du skriver en säljande annons!