2022-09-21 05:30Pressmeddelande

Ny portal hjälper annonsörer maximera effekten av sina annonser

Objektvision, Sveriges ledande marknadsplats för lokaler och fastigheter, lanserar en ny annonsportal med flera spännande funktioner. Bland annat får annonsörerna full insikt i hur annonserna presterar och hur intressenterna interagerar med deras erbjudande.

“Med den nya portalen vill vi helt enkelt bidra till snabbare och bättre affärer på Sveriges största marknadsplats för lokaler och fastigheter,”  säger Peter Bergström, vd på Objektvision.

I den nya annonsportalen får nu alla annonser ett betyg baserat på vad Objektvision och användarna tycker. Betygsystemet baseras på löpande användarundersökningar som gjorts under flera års tid.

Andra nyheter inkluderar möjligheten för annonsörer att se vilka företag som tittat på deras annonser. De får även insikt i hur besökare interagerat med innehållet och kan därmed få en bättre förståelse för deras behov.

“Vi har även tagit fram ett CRM-system i lightversion för de annonsörer som inte har något eget. Det gör det enklare att hålla koll på vilken intressent som befinner sig var i processen,” säger Adam Rooth, Produktchef på Objektvision.

Läs mer om Objektvisions nya annonsportal.


Om Objektvision

Sedan 1998 har Objektvision.se varit Sveriges ledande marknadsplats för lediga lokaler, kommersiella fastigheter, mark och företag till salu. Objektvision.se marknadsför Sveriges utbud av kommersiella objekt och har cirka 55 000 unika besökare varje vecka. Objektvision hyr eller säljer inte några egna objekt, utan är den oberoende länken mellan annonsör och sökande.


Kontaktpersoner

Peter Bergström
VD
Peter Bergström